<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Gymnastik/Hjertemotion i Ebeltoft status 3/8

Skrevet mandag d. 25. januar 2021

HJERTEFORENINGEN AFLYSER INDTIL VIDERE ALLE INDENDØRS AKTIVITETER

Gymnastik i Ebeltoft  finder som sædvanlig sted i Kernehuser, Øster Allè tirsdage fra kl. 09.30 – 11.30. Instruktør er Tine. Desværre kan vi ikke få fornyet vores aftale med Kernehuset idet kommunen har lukket aktivitetscentret p.g.a. Corona virus

Jeg har i dag haft kontakt til kommunen. Kernehuset lukker op mandag i uge 34 – den 17. august og før denne dato kan vi desværre reservere lokale.

Tilmelding ved tilmeldingsblanket/skema som du finder ved at gå ind under “AKTIVITETER” og Gymnastik.  Vi skal gerne komme op på min. 12 og max. 16 deltagere på hvert hold. Betaling ved bankoverførsel til konto 2709-3499588614 eller Mobilpay ved start.

Holdene bliver også kaldt Hjertemotion.

sdr dav

Der skal også være tid til hygge, social samvær og en sang. Det styrker som bekendt sammenholdet.